Preliminary communication
ZNAČAJKE PODUZEĆA PRIMORSKO GORANSKE ŽUPANIJE U KONTEKSTU KONCEPTA PODUZEĆA KOJE UČI
Nataša Rupčić
Abstract
Cilj ovoga rada je istražiti i ocijeniti značajke koncepta poduzeća koje uči općenito i na uzorku poduzeća Primorsko-goranske županije sa svrhom stvaranja osnovice za definiranje aktivnosti za transformaciju klasičnih poduzeća prema poduzeću koje uči. U svrhu dokazivanja hipoteze primijenjene su sljedeće metode: metoda analize i sinteze, deskriptivna metoda, komparativna metoda, metoda mozaika, metoda dokazivanja i opovrgavanja te statističke metode. Na osnovi rezultata istraživanja može se zaključiti da potreba permanentnog učenja zahtijeva formiranje okružja koje potiče učenje, a to je koncept poduzeća koje uči. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku poduzeća Primorsko goranske županije ukazuju kako je potreban daljnji rad na istraživanju, popularizaciji i učinkovitom uvođenju ovoga koncepta.
Keywords
učenje; poduzeće koje uči; poduzeća Primorsko goranske županije
Hrčak ID:
21494
URI
Publication date:
15.12.2006.
Visits: 1.968 *