Skip to the main content

Preliminary communication

ZNAČAJKE PODUZEĆA PRIMORSKO GORANSKE ŽUPANIJE U KONTEKSTU KONCEPTA PODUZEĆA KOJE UČI

Nataša Rupčić


Full text: croatian pdf 255 Kb

page 118-131

downloads: 1.147

cite


Abstract

Cilj ovoga rada je istražiti i ocijeniti značajke koncepta poduzeća koje uči općenito i na uzorku poduzeća Primorsko-goranske županije sa svrhom stvaranja osnovice za definiranje aktivnosti za transformaciju klasičnih poduzeća prema poduzeću koje uči. U svrhu dokazivanja hipoteze primijenjene su sljedeće metode: metoda analize i sinteze, deskriptivna metoda, komparativna metoda, metoda mozaika, metoda dokazivanja i opovrgavanja te statističke metode. Na osnovi rezultata istraživanja može se zaključiti da potreba permanentnog učenja zahtijeva formiranje okružja koje potiče učenje, a to je koncept poduzeća koje uči. Rezultati istraživanja provedenog na uzorku poduzeća Primorsko goranske županije ukazuju kako je potreban daljnji rad na istraživanju, popularizaciji i učinkovitom uvođenju ovoga koncepta.

Keywords

učenje; poduzeće koje uči; poduzeća Primorsko goranske županije

Hrčak ID:

21494

URI

https://hrcak.srce.hr/21494

Publication date:

15.12.2006.

Visits: 1.968 *