Skip to the main content

Professional paper

TURISTIČKE ZAJEDNICE I PROIZVODI DESTINACIJA TRENDOVI U HRVATSKOME TURIZMU

Suzana Aflić orcid id orcid.org/0000-0002-2946-156X
Jasmina Gržinić ; Juraj Dobrila University in Pula


Full text: english pdf 33 Kb

page 122-122

downloads: 115

cite

Full text: croatian pdf 175 Kb

page 109-121

downloads: 527

cite


Abstract

Turističke zajednice (DMO) svojim društvenim djelovanjem mogu turistički proizvod učiniti visoko kvalitetnim ističući autohtonost i izvornost ponude. Istraživanje je provedeno metodom anketiranja s ciljem analiziranja rada priobalnih i ruralnih turističkih zajednica u hrvatskome turizmu (Istarske i Primorsko-goranske županije). Prikupljeno je 58 upitnika od ukupno 66 turističkih zajednica u Istarskoj i Primorsko-goranskoj županiji te je provedena deskriptivna statistička analiza. Istraživanje je dio širega istraživanja provedena u razdoblju od 2014. do 2016. godine među turističkim organizacijama u hrvatskome turizmu. Rezultati istraživanja ukazuju na nerazmjer između djelovanja turističkih zajednica obalnih i ruralnih prostora s aspekta iniciranja razvoja novih turističkih proizvoda.

Keywords

turistička zajednica; turistički proizvodi; d cija; regionalni razvoj; trendovi.

Hrčak ID:

243311

URI

https://hrcak.srce.hr/243311

Publication date:

9.7.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.408 *