Conference paper
Hina i Večernji list- jučer, danas, sutra
Ružica Cigler
Abstract
Sjećajući se početka rada Hine moram iskreno reći da smo je mi, već i tada iskusni
novinari, doživjeli trojako: najprije nam je laknulo jer smo dobili agenciju
nakon rastanka s Tanjugom, zatim smo je kritizirali jer nam se činilo da
dobivamo premalo informacija, a onda smo postali zahvalni zato što su nam
Hinini materijali bili jasan pokazatelj smjera u doba manipulacija javnošću.
Hina nam je postala nezaobilazna. Znatno je veći izbor informacija i zbog i
Hinine suradnje s drugim svjetskim agencijama, povećao se broj servisa, širi
se izbor kanala distribucije informacija, veza je vrlo dobra, suradnja također.
No, danas se javlja i novo pitanje: postaje li agencija konkurencija medijskim
kućama? Svakako da, ali moramo biti mudri i stvoriti svima prostor za preživljavanje.
Kako nema ništa starije od jučerašnje vijesti pročitane danas u novinama, pisani
mediji će morati znatno mijenjati pristup svojem sadržaju i upakirati ga,
dakako, u privlačan omot.
Agencije će uvijek pokrivati najvažnije događaje na nacionalnoj i internacionalnoj
razini, jer imaju ljude i opremu, pa mogu odgovoriti takvim zadacima.
Novine će se morati, žele li dobiti nove mlade čitatelje ili zadržati stare, sa
svojim profesionalnim resursima okrenuti lokalnom sadržaju. Agencije, prema
tome i Hina, imat će i dalje važnu ulogu u medijima. Prilagodbe trebaju početi
već danas. Medijske kuće postaju multimedijalne (novine, online, tv, radi o ...),
a agencije također (tekst, fotografija, audio i videozapis ...), dakle, šire svoje
distribucijske kanale. Hina i hrvatski izdavači novina, moraju učiniti isto.
Keywords
Tanjug; servisi; konkurencija; multimedijalni mediji
Hrčak ID:
22976
URI
Publication date:
20.6.2006.
Visits: 3.953 *