Professional paper
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU
Tomislav Prpić
Full text: croatian pdf 504 Kb
page 7-14
downloads: 568
cite
APA 6th Edition
Prpić, T. (2018). INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU. Željeznice 21, 17 (3), 7-14. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/255722
MLA 8th Edition
Prpić, Tomislav. "INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU." Željeznice 21, vol. 17, no. 3, 2018, pp. 7-14. https://hrcak.srce.hr/index.php/255722. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Prpić, Tomislav. "INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU." Željeznice 21 17, no. 3 (2018): 7-14. https://hrcak.srce.hr/index.php/255722
Harvard
Prpić, T. (2018). 'INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU', Željeznice 21, 17(3), pp. 7-14. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/255722 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Prpić T. INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU. Željeznice 21 [Internet]. 2018 [cited 2024 December 22];17(3):7-14. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/255722
IEEE
T. Prpić, "INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU", Željeznice 21, vol.17, no. 3, pp. 7-14, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/255722. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Željeznički prijevoznici danas sve više moraju primjenjivati marketinške
metode i modele poslovanja, osobito u putničkome prijevozu, gdje
se susreću sa snažnom konkurencijom u cestovnome prijevozu. Iako
su željeznička poduzeća tradicionalno bila usmjerena na jednostavne i
usko specijalizirane načine promocije svojih usluga, želja za stjecanjem
konkurentske prednost nameće potrebu primjene suvremenih načina
marketinške komunikacije, među kojima se ističe integrirana marketinška
komunikacija. Ovaj rad bavi se značajkama integrirane marketinške
komunikacije, a obrađen je primjer njezine primjene u jednoj kampanji
nacionalnoga željezničkog putničkog prijevoznika.
Keywords
integrirana marketinška komunikacija, promocija, željeznički prijevoz putnika, marketinška kampanja
Hrčak ID:
255722
URI
https://hrcak.srce.hr/255722
Publication date:
10.9.2018.
Visits: 1.227
*