Polytechnic and design, Vol. 8 No. 4, 2020.
Professional paper
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-09
STAVOVI NASTAVNIKA JEZIKA STRUKE NA VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA O VREDNOVANJU I OCJENJIVANJU NA DALJINU
Tamara Tolnauer-Ackermann
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Ines Jemrić Ostojić
; University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Croatia
Natalija Jurina Babović
; University of Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Croatia
Abstract
Velike promjene u svim sferama društva uzrokovane pandemijom bolesti COVID-19 dovele su i do promjena u obrazovnom sustavu diljem svijeta, koji se bez adekvatne pripreme morao prilagoditi novim uvjetima i cjelokupni nastavni proces iz klasične učionice prebaciti u virtualno okruženje. Budući da nema puno izvora o stavovima nastavnika stranih jezika prema vrednovanju znanja na daljinu, provedeno je istraživanje kojemu je cilj utvrditi kakva su iskustva i stavovi visokoškolskih nastavnika jezika struke u Republici Hrvatskoj o vrednovanju i ocjenjivanju na daljinu. Prigodni uzorak čini 82 nastavnika Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama koji su putem online ankete podijelili svoja iskustva povezana s vrednovanjem i ocjenjivanjem. Rezultati upućuju na zaključak da pored nedvojbenih prednosti online testiranja postoje i nedostaci koje je potrebno otkloniti kako bi takva vrsta testiranja ostala dio nastavnog procesa i ubuduće. Također je utvrđeno da velika većina nastavnika očekuje kontinuiranu institucionalnu podršku i suradnju s kolegama.
Keywords
vrednovanje i ocjenjivanje na daljinu; nastava stranog jezika; visokoškolsko obrazovanje; pandemija koronavirusa
Hrčak ID:
258668
URI
Publication date:
20.1.2021.
Visits: 1.400 *