Review article
Važnost unutarnjega marketinga pri upravljanju ljudskim potencijalima u hotelskoj industriji na primjeru Marriott grupacije hotela
Ivona Glibota
orcid.org/0000-0002-3796-7528
; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Filip Glibota
orcid.org/0000-0003-4501-744X
; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Abstract
Sustav stalnih promjena pri čemu se kontinuirano razvijaju tehnologija i znanost
dovode do potrebe stalnoga usavršavanja ljudskoga potencijala. Jednom naučena i stečena
znanja i vještine nisu dovoljne, već raste potreba za nastavkom obrazovanja zaposlenih i
njihovoga procesa usavršavanja već stečenih znanja i vještina što hotelsko poduzeće dovodi
do konkurentske prednosti. No, kao što je važno da hotelsko poduzeće ostvari konkurentsku
prednost na tržištu, još je važnija stavka ulaganje u samu kvalitetu usluge koju pružaju
zaposlenici. Najkvalitetnije i najbolje usluge polaze iz hotelskih poduzeća koji ulažu u svoje
ljudske potencijale, pri čemu su zaposlenici obučeni i obrazovani do najviše razine poslovanja.
U ovom radu, osim što će se detaljnije objasniti važnost obrazovanja i ulaganja u zaposlenike
te zbog čega je posebna grupacija hotela „Marriott“ u koju spada i sam hotel „Le Meridien
Lav u Splitu“, objasnit će se i važnost unutarnjega marketinga te njegova primjena pri
upravljanju ljudskim potencijalima u hotelskoj industriji.
Keywords
Unutarnji marketing; Marriott International; obrazovanje i edukacija; Le Meridien Lav
Hrčak ID:
262656
URI
Publication date:
23.9.2021.
Visits: 927 *