Skip to the main content

Review article

Važnost unutarnjega marketinga pri upravljanju ljudskim potencijalima u hotelskoj industriji na primjeru Marriott grupacije hotela

Ivona Glibota orcid id orcid.org/0000-0002-3796-7528 ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Filip Glibota orcid id orcid.org/0000-0003-4501-744X ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska


Full text: croatian pdf 322 Kb

page 41-45

downloads: 352

cite


Abstract

Sustav stalnih promjena pri čemu se kontinuirano razvijaju tehnologija i znanost
dovode do potrebe stalnoga usavršavanja ljudskoga potencijala. Jednom naučena i stečena
znanja i vještine nisu dovoljne, već raste potreba za nastavkom obrazovanja zaposlenih i
njihovoga procesa usavršavanja već stečenih znanja i vještina što hotelsko poduzeće dovodi
do konkurentske prednosti. No, kao što je važno da hotelsko poduzeće ostvari konkurentsku
prednost na tržištu, još je važnija stavka ulaganje u samu kvalitetu usluge koju pružaju
zaposlenici. Najkvalitetnije i najbolje usluge polaze iz hotelskih poduzeća koji ulažu u svoje
ljudske potencijale, pri čemu su zaposlenici obučeni i obrazovani do najviše razine poslovanja.
U ovom radu, osim što će se detaljnije objasniti važnost obrazovanja i ulaganja u zaposlenike
te zbog čega je posebna grupacija hotela „Marriott“ u koju spada i sam hotel „Le Meridien
Lav u Splitu“, objasnit će se i važnost unutarnjega marketinga te njegova primjena pri
upravljanju ljudskim potencijalima u hotelskoj industriji.

Keywords

Unutarnji marketing; Marriott International; obrazovanje i edukacija; Le Meridien Lav

Hrčak ID:

262656

URI

https://hrcak.srce.hr/262656

Publication date:

23.9.2021.

Visits: 927 *