Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2021-9-1-01

DRUŠTVENO KORISNO UČENJE U NASTAVI STRANOG JEZIKA STRUKE

Tamara Tolnauer- Ackermann ; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 318 Kb

page 1-8

downloads: 375

cite


Abstract

Društveni angažman visokih učilišta, viđen kao suradnja visokih učilišta i njihovih širih zajednica, podrazumijeva više od transfera tehnologije i znanja te uključuje aktivnu razmjenu resursa pri rješavanju društvenih pitanja.Jedan od načina na koje visoka učilišta mogu povećati svoj društveni angažman jest društveno korisno učenje, nastavna metoda koja objedinjuje pozitivne efekte stručne prakse s rješavanjem gorućih problema zajednice u kojoj visoko učilište djeluje, kroz uključivanje studenata u strukturiran rad u zajednici. Ovakav angažman studenata podjednako je koristan za same studente koji stječu vrijedno iskustvo, za visoka učilišta koja se snažnije uključuju u svoju zajednicu, kao i za samu zajednicu koja dobiva dobrodošlu pomoć. Važna komponenta društveno korisnog učenja jest postizanje ishoda učenja i njihovo vrednovanja.Nastava stranih jezika struke posebno je pogodna za primjenu ove metode, na što upućuju rezultati istraživanja i brojni primjeri dobre prakse.

Keywords

društveni angažman visokih učilišta; društveno korisno učenje; nastava stranog jezika struke

Hrčak ID:

273576

URI

https://hrcak.srce.hr/273576

Publication date:

20.4.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.195 *