Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.2.3.75

Curenje ili promocija proizvoda?

Antonia Tomaš orcid id orcid.org/0000-0002-3363-1349 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Mostar, BiH


Full text: croatian pdf 124 Kb

page 75-84

downloads: 384

cite

Full text: english pdf 170 Kb

page 84-84

downloads: 19

cite


Abstract

Rad se bavi analizom kontrolirana curenja informacija u službi promocije proizvoda. Analiziran je proces lansiranja Appleova novog proizvoda iPhone 13. Mediji su dali velik publicitet ovomu svjetskom brendu. Forma je promocije u prvoj fazi upakirana u curenje proizvoda. Sam taj fenomen curenja izaziva, s jedne strane, nepovjerenje, a s druge, one poželjne strane, interes za nečim što u sebi nosi potencijalnu industrijsku špijunažu. Imajući u vidu velik interes javnosti za ovakvim promocijskim alatima, analizirali smo najvažnije tehnike curenja, ali i promocije proizvoda te odgovorili na temeljno pitanje: Je li riječ o stvarnu nekontroliranu curenju ili samo framingu (okviru) za uspješno povezivanje proizvoda s ciljnom javnošću?

Keywords

curenje; promocija; publicitet; integrirana komunikacija; odnosi s javnošću (PR)

Hrčak ID:

274692

URI

https://hrcak.srce.hr/274692

Publication date:

30.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 755 *