Review article
https://doi.org/10.46640/imr.11.20.2
Generacija Y u rascjepu između izazova društva znanja i zahtjeva prosperitetnog tržišta
Branimir Felger
orcid.org/0000-0003-2589-4971
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Philosophy, Zagreb, Croatia
Abstract
Rad se bavi česticama od kojih je današnje društvo satkalo rascjep u koji je dovelo mlade generacije, a znanstvenici, mediji i javnost nazivaju ih genaracijom Y, rascjep između društva znanja, u svoj svojoj pojmovnoj siromašnosti i apsurdnosti te društva medija s jedne strane i zahtjeva prosperitetnog tržišta, s druge strane. U prvom dijelu rada bit će predstavljeni pojmovi i glavne markacije generacije Y, društveno-povijesni kontekst njihova odrastanja. Potom će biti govora i o medijskom koloritu koji reproducira, ali i u velikom dijelu i fabricira uvjete i okolinu u kojoj ove generacije egzistiraju, u kojoj su podvrgnute tehnološkoj socijalizaciji, dakle, socijalizaciji ne jedni s drugima, već s tehnološkim dostignućima preko kojih međusobno ostvaruju tek kontakt, a ne ljudski odnos, kakav su poznavale ranije generacije. Nadalje, dotaknut će se i tehnologija, koje je uvriježeno zvati „novima“, iako, dok pišem ove retke, neke od njih su već zastarjele i zamijenjene novijima. Toliko brzo se svijet mijenja.
Keywords
generacija Y; društvo znanja; konzumerizam; mediji
Hrčak ID:
278162
URI
Publication date:
26.5.2022.
Visits: 986 *