Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.46640/imr.11.20.9

Hibridne vijesti za hibridno vrijeme

Fahira Fejzić-Čengić orcid id orcid.org/0000-0002-6915-5882 ; Faculty of Political Science, University of Sarajevo, Bosnia and Herzegovina


Full text: english pdf 385 Kb

versions

page 3383-3390

downloads: 187

cite


Abstract

U hibridne žanrove spadaju infoteitment, infomercial, arguteitment, komunikacijski stampedo, spin i medijski spektakl. U promijenjenim društvenim okolnostima uobičajeni elementi postojanja kao društvo, građanin i javno se preobražava u tržište, potrošača i komercijalno. Uobičajeno informativno obrazovanje se pretvara u ad hoc komercijalno obrazovanje. Umjesto istinskog medijskog sadržaja koji traži medijsku publiku koja rezonira pojavljuje se reklamerstvo (zabava) kroz privatne medije namijenjeno konzumentima. U konstruiranoj stvarnosti vlasnike medijskih korporacija ne zanima građanin već profit. Posljedice su društvena spektakularizacija privid dezideologizacije, celebriti kultura i naše sveopće postajanje plitikima. Pandemija je ove trendove dodatno osnažila koji bi se u obzorjima filozofije medija mogli nazvati neronskim jačanjem straha na globalnom planu, prije svega.

Keywords

žanr; etika odgovornosti; istina; interpretacija; strah

Hrčak ID:

278169

URI

https://hrcak.srce.hr/278169

Publication date:

26.5.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 643 *