Skip to the main content

Review article

DASKE KOJE ŽIVOT ZNAČE: MARKETINŠKA ANALIZA IDENTITETA KAZALIŠTA

Zvjezdana Penava Brekalo
Dinko Jukić orcid id orcid.org/0000-0002-5595-4245


Full text: croatian pdf 584 Kb

page 187-207

downloads: 239

cite


Abstract

U radu se prikazuje, raspravlja i analizira kazalište kao kultur- ni, sociološki i marketinški fenomen. Kazalište je promatrano s gledišta kulturna objekta, ali i s gledišta proizvoda i usluge kao marke. Polazi se od Griswoldove teorije prema kojoj kazalište pro- matramo kao kulturni objekt. Raspravlja se o Colbertovu modelu kulturna proizvoda i analizira se kulturni objekt kao predmet tržišne razmjene. Kazalište smo analizirali i prikazali kao kul- turni proizvod i kulturni simbol društva. Kontekst umjetnosti i kulture prikazuje se prema Kupareovu gledištu umjetnosti koji integriramo u kontekst teorije marke i izgradnje identiteta. Ciljevi su rada pružiti detaljan uvid i analizirati identitet kazališta. Za detaljnije analiziranje kazališta s marketinškoga gledišta korišten je Kapfererov model izgradnje identiteta marke. Kulturni objekt kazališta analiziran je na razini poruke i znaka. Doprinos rada očituje se u interdisciplinarnome pristupu analizi kazališta kao kulturnoga, sociološkoga i marketinškoga fenomena.

Keywords

identitet; kazalište; kultura; marka; umjetnost.

Hrčak ID:

278766

URI

https://hrcak.srce.hr/278766

Publication date:

3.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 623 *