Review article
https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19
Ivo Grgić
orcid.org/0000-0003-3900-4925
; Agronomski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Goran Beinrauch
orcid.org/0000-0001-9332-1804
; Gospodarski list, Zagreb, Hrvatska
Full text: croatian pdf 164 Kb
page 24-31
downloads: 253
cite
APA 6th Edition
Grgić, I. & Beinrauch, G. (2021). Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19. Glasnik Zaštite Bilja, 44. (6.), 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
MLA 8th Edition
Grgić, Ivo and Goran Beinrauch. "Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19." Glasnik Zaštite Bilja, vol. 44., no. 6., 2021, pp. 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3. Accessed 5 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Grgić, Ivo and Goran Beinrauch. "Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19." Glasnik Zaštite Bilja 44., no. 6. (2021): 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Harvard
Grgić, I., and Beinrauch, G. (2021). 'Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19', Glasnik Zaštite Bilja, 44.(6.), pp. 24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Vancouver
Grgić I, Beinrauch G. Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19. Glasnik Zaštite Bilja [Internet]. 2021 [cited 2024 December 05];44.(6.):24-31. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
IEEE
I. Grgić and G. Beinrauch, "Proizvodnja i trženje povrća u vrijeme pandemije Covid-19", Glasnik Zaštite Bilja, vol.44., no. 6., pp. 24-31, 2021. [Online]. https://doi.org/10.31727/gzb.44.6.3
Download JATS file
Abstract
Republika Hrvatska je veliki neto uvoznik povrća i prerađevina od povrća. Iako raspolaže odličnim prirodnim uvjetima za proizvodnju na otvorenom, ali i u staklenicima i plastenicima, to nije niti približno iskorišteno. Kriza izazvana pandemijom Covid-19 značajno je utjecala na tržne tokove povrća te se sve više naglašava važnost kratkih lanaca opskrbe. Primjena ovog oblika trženja je posebice naglašena kod opskrbe potrošača većih hrvatskih gradova. Veća primjena ovog opskrbnog kanala je ograničena malim količinama pojedinih proizvođača te se rješenje treba tražiti u njihovoj većoj poslovnoj povezanosti, ali i većem korištenju suvremenih alatki tržnog komuniciranja, kao što su internetske stranice, elektronička pošta (mail) i društvene mreže. Do ovih rezultata se došlo u istraživanju provedenom u drugoj polovici prosinca 2020. godine u kojem su sudjelovale 104 osobe iz 57 naselja Hrvatske.
Keywords
povrće; proizvodnja; Covid-19; proizvođači; Republika Hrvatska
Hrčak ID:
267633
URI
https://hrcak.srce.hr/267633
Publication date:
15.12.2021.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.145
*