Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2022.1.4.73

AKTIVNOSTI I VJEŠTINE MENADŽERA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POSLOVNIM ORGANIZACIJAMA

Damir Vasilj orcid id orcid.org/0000-0001-9946-649X ; University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Nino Ćorić ; University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 101 Kb

page 73-81

downloads: 303

cite

Full text: english pdf 172 Kb

page 81-81

downloads: 19

cite


Abstract

U posljednjemu desetljeću primjetno je da tvrtke u Bosni i Hercegovini, ali i u regiji, sve više angažiraju stručnjake za odnose s javnošću. Neki od razloga tomu jesu činjenice da tvrtke postaju sve izloženije utjecajima koji dolaze iz unutarnjih i vanjskih javnosti te da današnje poslovanje postaje sve više javno vidljivo. Također smo svjedoci sve veće aktivnosti tvrtki u regiji na globalizacijskome planu. Tako nije neobično da tvrtke u BiH i regiji rade poslove za zemlje zapadne Europe, SAD-a ili bilo koje druge razvijenije zemlje. U skladu sa sve većom vidljivošću proporcionalno se javljaju i određeni interesi za tvrtke, ali i interesi tvrtki rastu za takve javnosti. Možemo reći da današnje tvrtke djeluju uvjetima sve dinamičnije i homogenije okoline, čemu se moraju prilagoditi ili djelovati na takve utjecaje. U tome im uvelike pomažu odnosi s javnošću te se i zbog toga javljaju potreba i interes za angažiranjem stručnjaka s područja odnosa s javnošću. Prema definiciji odnosi su s javnošću komunikacija organizacija s javnostima. Potrebno je utvrditi koje bi aktivnosti današnji menadžeri odnosa s javnošću trebali provoditi i koje bi vještine trebali posjedovati.

Keywords

odnosi s javnošću; vještine menadžera za odnose s javnošću; aktivnosti odnosa s javnošću.

Hrčak ID:

284550

URI

https://hrcak.srce.hr/284550

Publication date:

30.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 521 *