Skip to the main content

Professional paper

Važnost komunikacije na engleskom jeziku u turizmu i hotelijerstvu

Dora Radić ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira
Majda Todorović ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira
Antonia Tudor ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira


Full text: croatian pdf 341 Kb

page 67-72

downloads: 756

cite


Abstract

Republika Hrvatska je prepoznata kao značajna turistička destinacija, a atraktivnost i kvalitetu hrvatskog turističkoga proizvoda i usluga prepoznaju kako domaći, tako i strani turisti koji većinom komuniciraju na engleskom jeziku koji se danas naziva i lingua franca, tj. svjetski jezik koji se koristi kao zajednički jezik diljem svijeta za uspostavu komunikacije. Stoga se u ovom završnom radu analizira poznavanje engleskoga jezika kao temelja komunikacije između gostiju i radnika hotela. U radu se navode i analiziraju izrazi na engleskom jeziku koji recepcionari najčešće koriste kod dočekivanja i ispraćaja gostiju iz hotela kako bi se obratila pozornost na njihov jezični oblik i značenje. U radu se analizira važnost komunikacije u poslovanju hotela uopće te se prikazuju vrste, načini i oblici komunikacije s ciljem prepoznavanja važnosti verbalne i pisane komunikacije na engleskom jeziku u komunikaciji s gostima. Može se zaključiti kako je izvrsno poznavanje engleskoga jezika neophodno kako bi se uspostavila uspješna komunikacija s gostima te kako je ulaganje u jezične vještine osoblja hotela ključno za poboljšavanje iskustva gostiju te uspješnoga poslovanja hotela.

Keywords

hotelijerstvo, osoblje hotela, komunikacija, engleski jezik

Hrčak ID:

286698

URI

https://hrcak.srce.hr/286698

Publication date:

30.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.507 *