Skip to the main content

Review article

RITAM I POKRET U RANOM UČENJU NJEMAČKOGA JEZIKA

Damir Velički ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Full text: croatian pdf 446 Kb

page 327-335

downloads: 3.921

cite


Abstract

U radu se razmatra značenje govora, ritma i pokreta u ranom učenju
njemačkoga jezika. Posebno se naglašava da rano učenje stranoga jezika treba
organizirati tako da u njega budu uključena različita osjetilna iskustva, pokret i
ritmički elementi, pazeći pritom na odabir adekvatnih nastavnih sadržaja i izmjenu
različitih aktivnosti koji uvažavaju cjelovitost dječje spoznaje i otkrivanje svijeta
svim osjetilima. Nakon teorijskog dijela ponuđeni su i pojašnjeni sadržaji koji se
posebno odnose na usvajanje novih riječi te pravilan izgovor određenih glasova u
njemačkom jeziku, intonaciju, slušnu percepciju, a sve to na igriv način, uz pomoć
pokreta i ritma.

Keywords

rano učenje njemačkoga jezika; govor; ritam; pokret; izgovor

Hrčak ID:

26968

URI

https://hrcak.srce.hr/26968

Publication date:

4.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 5.767 *