Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2022.2.4.29

MOGUĆNOSTI BRENDIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE NA PRINCIPIMA STORYTELLINGA

Danijela Madžar orcid id orcid.org/0000-0001-5470-014X ; University of Mostar
Marko Šantić ; Chamber of Economy of the Federation of Bosnia and Herzegovina
Magdalena Čečura ; University of Mostar


Full text: croatian pdf 129 Kb

page 29-39

downloads: 215

cite

Full text: english pdf 171 Kb

page 39-39

downloads: 25

cite


Abstract

Moderni turisti putovanje počinju pretraživanjem informacija o destinaciji koju planiraju posjetiti, koje su dostupne putem interneta i društvenih mreža, ali i putem preporuka prijatelja koji su ranije posjetili određeno mjesto. Zahvaljujući pričama o turističkoj destinaciji, turisti na planirani put dolaze sa svojim željama i očekivanjima; iskusiti nešto posebno, čudesno ili edukativno. Ako turistička destinacija, smještaj ili usluga nemaju upečatljivu interpretaciju, ostat će nezapamćeni, a turist će ostati uskraćen za njihovu posebnost. Ključnu ulogu u interpretaciji ima storytelling i upravo njime se pojačava sam doživljaj. Autentičnost je još jedan koncept koji se često spominje u kontekstu destinacijskoga marketinga kroz storytelling. Cilj je istraživanja ispitati stavove i mišljenja ispitanika kako storytelling kroz autentičnost i narativno razumijevanje utječe na namjeru posjete destinacije. Rezultati istraživanja impliciraju da autentičnost priče i narativno razumijevanje kao odrednica storytellinga utječu pozitivno na namjeru posjete destinacije što se smatra temeljnim doprinosom rada.

Keywords

storytelling; destinacijski turizam; brendiranje; autentičnost

Hrčak ID:

295746

URI

https://hrcak.srce.hr/295746

Publication date:

30.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 518 *