Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.5559/di.32.1.08

Pedagoške kompetencije i potrebe učitelja hrvatske nastave u inozemstvu: kvantitativna analiza

Renata Burai ; Academy of Fine Arts, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Rona Bušljeta Kardum ; Faculty of Croatian Studies, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Ksenija Klasnić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 311 Kb

page 153-170

downloads: 201

cite


Abstract

Glavni je cilj ovoga rada bio ispitati je li formalno
obrazovanje učitelja dostatno za uspješno izvođenje hrvatske
nastave u inozemstvu (HNuI), a operacionaliziran je kroz
četiri izvedena istraživačka cilja. Eksplorativno presječno
istraživanje provedeno je metodom ankete, tehnikom online
anketiranja na 61 učitelju hrvatske nastave u inozemstvu u
17 država svijeta. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem
upućuju na potrebu uvođenja posebnih programa za
usavršavanje učitelja koji žele raditi u HNuI.

Keywords

hrvatska nastava u inozemstvu; kompetencije; obrazovne potrebe učitelja; stručno usavršavanje

Hrčak ID:

296160

URI

https://hrcak.srce.hr/296160

Publication date:

30.3.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 513 *