Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.31337/oz.78.2.6

Profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole

Ružica Tokić Zec orcid id orcid.org/0000-0002-4743-0636 ; Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia
Vesnica Mlinarević ; Faculty of Kinesiology; Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 93 Kb

page 221-230

downloads: 465

cite


Abstract

Pedagogija, kao znanstvena disciplina koja svoje utemeljenje ima u filozofiji, promišlja pitanja identiteta, kulture i vrijednosti. Učitelji kao (pre)nositelji vrijednosti u školi snažna su karika u razvoju empatičnoga i moralnoga učenika. Profesionalni identitet učitelja zagovara preobrazbu učitelja kao homo moralis i profesionalca u promijenjenim društvenim uvjetima koji utječu i na kulturu škole. Cilj je rada teorijski opisati profesionalni identitet i vrijednosti učitelja u kulturi škole.

Keywords

identitet; kultura škole; profesija; vrijednosti

Hrčak ID:

299323

URI

https://hrcak.srce.hr/299323

Publication date:

19.4.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 1.215 *