Skip to the main content

Original scientific paper

ELEKTRONIČKO POSLOVANJE - ČIMBENIK PROMJENE MARKETINŠKO-LOGISTIČKE PARADIGME

Ratko Zelenika
Drago Pupovac
Slavko Vukmirović


Full text: croatian pdf 172 Kb

page 292-318

downloads: 5.695

cite


Abstract

Spoznaja da je informacija strateški resurs, koji sve više prevazilazi značenje vidljivih aktiva, potiče međusobno povezivanje brojnih poslovnih sustava i izgradnju međuorganizacijskih procesa inter- i intralogističkih i inih poslovnih sustava, što se odražava na promjenu marketinško-logističke paradigme te sukladno tome, potrebitost dizajniranja fluidne i adaptabilne organizacijske strukture, autori tu tvrdnju dokazuju elaboriranjem teorijskih značajki sustava i online marketinga, odnosno komparativnom analizom suvremenoga i tradicionalnoga pristupa upravljanju logističkim sustavima i marketinškim aktivnostima. Posebnu pozornost posvećuju matematičkom modelu informatizacije logističkog sustava u funkciji promjene marketinško-logističke paradigme.

Keywords

Hrčak ID:

28015

URI

https://hrcak.srce.hr/28015

Publication date:

15.4.2002.

Article data in other languages: english

Visits: 7.644 *