Preliminary communication
ISPITIVANJE UPORABE DRUŠTVENIH MEDIJA U KONTEKSTU PONAŠANJA KUPACA
Matea Matić Šošić
orcid.org/0000-0003-2788-2472
; University of Dubrovnik, Department of Economics and Business Economics
Abstract
U posljednjih nekoliko godina društveni mediji postali su važan dio života potrošača u kontekstu jednostavnijeg pristupa informacijama. Nasuprot tome, za poduzeća društveni mediji predstavljaju izazov u vidu ostvarivanja vlastitih strateških ciljeva, kao što je izgradnja pozitivnog imidža, podizanje svijesti o marki proizvoda te postizanju kvalitetnije interakcije s postojećim ili potencijalnim potrošačima. Cilj ovoga rada je odrediti obrasce ponašanja korisnika društvenih medija, posebice u procesu donošenja kupovnih odluka. U radu su korištene faktorska analiza i analiza varijance. Empirijsko istraživanje provedeno je na uzorku od 504 korisnika društvenih medija. Rezultati istraživanja pokazali su da postoje značajne razlike između izdvojenih faktora i korištenja društvenih medija u svrhu kupovine. Jednako tako, ispitanici su skloni kupnji putem društvenih medija, ali su nesigurni u pružanju recenzija i komentara za izvršenu kupnju.
Keywords
društveni mediji; ponašanje kupaca; percipirani rizik; zadovoljstvo; stav
Hrčak ID:
230537
URI
Publication date:
19.12.2019.
Visits: 1.786 *