Skip to the main content

Review article

POTROŠAČ DIGITALNOG DOBA

Anica Hunjet orcid id orcid.org/0000-0003-1679-4573 ; University North
Goran Kozina ; University North
Dijana Vuković orcid id orcid.org/0000-0003-2900-1210 ; University North


Full text: english pdf 298 Kb

page 639-654

downloads: 1.713

cite


Abstract

Digitalna prisutnost uvukla se u sve pore društvenog i poslovnog života, kako kompanija, tako i potrošača i pridonijela promijenjenim obrascima ponašanja suvremenih potrošača. Društveno umrežavanje, nasuprot ostalome, u potpunosti je promijenilo način komunikacije i povezivanja modernog društva. U skladu s tim, potrošači digitalnog doba postali su sve aktivniji, zahtjevniji i informiraniji o proizvodima koji kupuju, postali su društveno umreženi u svijetu u kojem se informacija o proizvodu brzo širi, ali su i postali društveno neaktivni. Povezivanje i stvaranje društvenih veza s potrošačima predstavlja važan čimbenik u procesu razvijanja online marketinga i odnosa s potrošačima jer omogućava prilagođavanje i personalizaciju odnosa. Društveni mediji počeli su oblikovati stavove i ponašanja potrošača, prerasli su osnovnu ulogu prenošenja i prosljeđivanja informacija i oblikuju konceptualni model ponašanja potrošača digitalnog doba, kako bi se opisali i analizirali različiti koraci koje potrošači prolaze kada donose odluku o odabiru proizvoda. Model odabira proizvoda u digitalnom svijetu započinje puno prije stvarne kupnje i nastavlja se nakon kupnje. U sklopu rada provest će se istraživanje kako bi se utvrdio utjecaj društvenih medija na proces donošenja odluke o odabiru proizvoda.

Keywords

društvene mreže; potrošači; ponašanje potrošača; digitalna generacija; online marketing

Hrčak ID:

230544

URI

https://hrcak.srce.hr/230544

Publication date:

19.12.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 4.304 *