Skip to the main content

Review article

NOVI MODEL ONLINE OGLAŠAVANJA I PRONALAŽENJA SMJEŠTAJA

Tomo Sjekavica ; Department of Electrical Engineering and Computing, University of Dubrovnik
Marjan Žitnik
Mario Miličević orcid id orcid.org/0000-0002-8877-4689 ; Department of Electrical Engineering and Computing, University of Dubrovnik


Full text: english pdf 896 Kb

page 363-380

downloads: 573

cite


Abstract

Ekstremno širenje digitalnih tehnologija i društvenih mreža posljednjih godina imalo je veliki utjecaj na tržište putovanja i online turizam. Uz digitalizaciju turizma i putovanja, svakodnevno se sve više rezervacija smještaja odvija online. Najpopularnije internetske stranice za putovanja obično naplaćuju rezervaciju smještaja i ne dopuštaju izravan kontakt s vlasnicima smještaja. Danas turisti traže više za svoj novac, zato će informacije o odredištu lakše pronaći na društvenim mrežama i na lokalnim web stranicama odredišta. Novija istraživanja također pokazuju rastući trend u online rezervacijama putem izravnog kontakta s hotelima ili vlasnicima privatnih smještaja. U ovom radu predstavljamo novi model online oglašavanja i pronalaženja smještaja. Prva novost u našem pristupu je u izravnom kontaktu između gosta i vlasnika smještaja. Druga novost je da je proces rezervacije besplatan, 0% provizija vlasniku i gostu. Kao polazište u razvoju web i mobilne aplikacije temeljene na našem modelu koristili smo navike ciljane grupe, koja donosi odluku o smještaju na temelju fotografija, besplatnog wirelless povezivanja i cijene.

Keywords

mobilna aplikacija; online putovanje; startup; turizam; smještaj

Hrčak ID:

183569

URI

https://hrcak.srce.hr/183569

Publication date:

29.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.555 *