Preliminary communication
Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)
Ivana Cvijović Javorina
; 3rd Gymnasium, Zagreb, Croatia
*
* Corresponding author.
Full text: croatian pdf 249 Kb
page 135-144
downloads: 125
cite
APA 6th Edition
Cvijović Javorina, I. (2022). Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris, XXIV (1), 135-144. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
MLA 8th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris, vol. XXIV, no. 1, 2022, pp. 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. Accessed 5 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris XXIV, no. 1 (2022): 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
Harvard
Cvijović Javorina, I. (2022). 'Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)', Cris, XXIV(1), pp. 135-144. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807 (Accessed 05 January 2025)
Vancouver
Cvijović Javorina I. Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris [Internet]. 2022 [cited 2025 January 05];XXIV(1):135-144. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
IEEE
I. Cvijović Javorina, "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)", Cris, vol.XXIV, no. 1, pp. 135-144, 2022. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. [Accessed: 05 January 2025]
Full text: english pdf 249 Kb
page 144-144
downloads: 146
cite
APA 6th Edition
Cvijović Javorina, I. (2022). Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris, XXIV (1), 135-144. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
MLA 8th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris, vol. XXIV, no. 1, 2022, pp. 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. Accessed 5 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Cvijović Javorina, Ivana. "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)." Cris XXIV, no. 1 (2022): 135-144. https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
Harvard
Cvijović Javorina, I. (2022). 'Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)', Cris, XXIV(1), pp. 135-144. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807 (Accessed 05 January 2025)
Vancouver
Cvijović Javorina I. Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.). Cris [Internet]. 2022 [cited 2025 January 05];XXIV(1):135-144. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807
IEEE
I. Cvijović Javorina, "Doprinos zagrebačkog studija germanistike kvaliteti srednjoškolske nastave (1895.–1918.)", Cris, vol.XXIV, no. 1, pp. 135-144, 2022. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/308807. [Accessed: 05 January 2025]
Abstract
Krajem 19. stoljeća u Hrvatskoj i Slavoniji postojao je velik broj škola u kojima su njemački jezik predavali nekvalificirani učitelji. Osposobljavanje školovanog srednjoškolskog kadra bio je stoga jedan od važnijih razloga za utemeljenje germanističke katedre na Mudroslovnom fakultetu. Analizirajući dokumentaciju s učiteljskih ispita, u članku se nastoji dati odgovor na pitanje je li zagrebačka katedra ispunila svoju zacrtanu svrhu, odnosno je li uspjela pridonijeti podizanju kvalitete srednjoškolske nastave njemačkog jezika.
Keywords
njemački jezik; Mudroslovni fakultet u Zagrebu; germanistika; srednjoškolska nastava
Hrčak ID:
308807
URI
https://hrcak.srce.hr/308807
Publication date:
28.1.2023.
Article data in other languages:
english
Visits: 789
*