Skip to the main content

Review article

USPOREDBA AKTIVNOSTI KOMERCIJALNIH I DRUŠTVENIH PODUZETNIKA NA FACEBOOKU

Lana Vinko ; Ronis d.o.o.
Irena Konecki orcid id orcid.org/0000-0002-3190-6441 ; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics
Ksenija Vuković ; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics


Full text: english pdf 548 Kb

downloads: 92

cite


Abstract

Glavni je cilj ove studije ispitati razlike u praksi korištenja Facebookom između društvenih i komercijalnih poduzetnika. Istraživanje se temelji na službenim Facebook stranicama šest parova komercijalnih i društvenih poduzeća tijekom dvogodišnjeg perioda, dajući ukupno 1046 objava za analizu. Rezultati pokazuju da postoje razlike u sadržaju i vrsti Facebook objava između komercijalnih i društvenih poduzetnika. Dok komercijalni poduzetnici imaju jasno izraženu tržišnu orijentaciju, društvena poduzeća nastoje izgraditi legitimitet filantropa i pokretača društvenih promjena. Ne postoji statistički značajna razlika u broju reakcija po objavi po pratitelju između dviju vrsta poduzeća. Međutim, angažman pratitelja jači je među društvenim poduzetnicima u odnosu na komercijalne poduzetnike. Ono što nedostaje svim poduzećima jest sadržaj koji generiraju korisnici. Vlasnici poduzeća mogli bi uzeti u obzir empirijske rezultate pri izradi strategije za upravljanje prisutnošću na društvenim mrežama.

Keywords

marketing na društvenim mrežama; Facebook; poduzetništvo; društveno poduzetništvo

Hrčak ID:

309400

URI

https://hrcak.srce.hr/309400

Publication date:

2.11.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 332 *