Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.31784/zvr.12.1.5

Model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara za učenike s teškoćama

Kristian Stančin orcid id orcid.org/0000-0001-8048-9026 ; University of Rijeka, Faculty of Informatics and Digital Technologies, Rijeka, Croatia *

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 2.417 Kb

page 145-161

downloads: 111

cite


Abstract

Cilj je ovog rada predstaviti model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara temeljen na ontologiji kao potporu stručnjacima edukacijsko-rehabilitacijskog profila u unapređenju odgojno-obrazovnog procesa svojih učenika. Predstavljeni model služit će u dizajnu i razvoju prototipa sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara kako bi se stručnjacima edukacijsko-rehabilitacijskog profila olakšao proces odabira prikladnih digitalnih obrazovnih igara za svoje učenike. U modelu korisnik sa
sustavom komunicira preko korisničkog sučelja koji se sastoji od forme za prijavu i registraciju korisnika, forme za unos i ažuriranje podataka o učeniku, forme za komentiranje digitalnih obrazovnih igara i prikaz komentara, sučelja za prikaz svih učenika, sučelja za prikaz rezultata predlaganja te sučelja za
prikaz detalja o digitalnoj obrazovnoj igri. Logički sloj sustava sastoji se od modula za autentifikaciju korisnika, za prikaz, unos i ažuriranje profila učenika, za predlaganje digitalnih obrazovnih igara, za ocjenu digitalnih obrazovnih igara te modula za transformaciju. Realizacija modela sustava
prezentirana je UML dijagramima (dijagram slučajeva korištenja i dijagrami aktivnosti) jer u fokus stavljaju korisnika sustava i njegovo iskustvo rada sa sustavom. Doprinos se u ovom radu očituje kroz kreirani model sustava za predlaganje digitalnih obrazovnih igara temeljen na ontologiji za učenike s
intelektualnim teškoćama.

Keywords

model; arhitektura; UML; digitalne obrazovne igre; učenici s intelektualnim teškoćama

Hrčak ID:

317619

URI

https://hrcak.srce.hr/317619

Publication date:

18.6.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 411 *