Skip to the main content

Professional paper

Poticanje čitanja posredstvom ekoloških i održivih tema: primjer školske knjižnice Osnovne škole Zlatar Bistrica

Snježana Kovačević orcid id orcid.org/0000-0002-2269-0108 ; Zlatar Bistrica Primary School


Full text: croatian pdf 973 Kb

page 58-65

downloads: 33

cite


Abstract

U školskoj se knjižnici provode razne aktivnosti za poticanje čitanja koje uključuju raznovrsne teme pa tako i poticanje ekološke svijesti prilikom čega učenici razvijaju zelenu pismenost, tj. razmišljanje o održivom razvoju. Cilj ovog članka jest prikazati rezultate rada učenika u radionicama koje su u svrhu obilježavanja Ekomjeseca tijekom ožujka 2023. godine bile organizirane u školskoj knjižnici Osnovne škole Zlatar Bistrica kako bi učenici učili o održivosti na konkretnim i neposrednim primjerima iz svakodnevnog života uz istovremeno razvijanje čitalačke pismenosti. U radu se pobliže opisuju radionice u kojima su učenici sudjelovali u aktivnostima učenja vezanima uz ekologiju i brigu o okolišu, razvijali čitateljske vještine, koristili različite medije u istraživačkom učenju te posredstvom informacijsko-komunikacijske tehnologije stjecali vještine cjeloživotnog učenja.

Keywords

čitalačka pismenost; ekologija; održivost; školska knjižnica

Hrčak ID:

319133

URI

https://hrcak.srce.hr/319133

Publication date:

27.6.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 131 *