Original scientific paper
https://doi.org/10.56321/IJMBS.10.16.12
KATEGORIZACIJA UTJECAJA INFLUENCERA NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA I ODREDNICE UČINKOVITOSTI NJIHOVOG ANGAŽMANA
Alma Opić
; University of Zagreb Faculty of Economics & Business, Zagreb, Croatia
Irena Pandža Bajs
; University of Zagreb Faculty of Economics & Business, Zagreb, Croatia
Abstract
Utjecajne osobe na društvenim mrežama posljednjih su godina predmet interesa i za praktičare i za znanstvenu zajednicu. Razumijevanje njihove važnosti i mehanizama koji pridonose njihovom uspjehu zahtijeva multidisciplinarni pristup, koji uključuje uvide iz područja psihologije, medija i ekonomije. Ovaj rad istražuje postojeće klasifikacije utjecajnih osoba na društvenim mrežama na temelju različitih relevantnih kriterija kao što su vrsta sadržaja, vrsta utjecaja i broj pratitelja. Nadalje, cilj ovog rada jest pružiti sintezu fragmentiranih nalaza o ključnim odrednicama učinkovitosti angažmana utjecajnih osoba na društvenim mrežama kako bi se bolje razumjela kompleksnost koncepta utjecaja te implikacija na marketinšku znanost i na ponašanje potrošača.
Keywords
utjecajne osobe na društvenim mrežama; utjecajni marketing; percipirane karakteristike; vjerodostojnost izvora; privlačnost izvora; hipoteza podudaranja
Hrčak ID:
323475
URI
Publication date:
10.12.2024.
Visits: 0 *