Skip to the main content

Review article

Virtual reality in the education of instrumentation techniques for nurses/technicians

Marija Spevan ; Sveučilište u Rijeci, Fakultet zdravstvenih studija
Željko Jovanović ; Fakultet zdravstvenih studija
Bojan Miletić


Full text: english pdf 122 Kb

page 49-54

downloads: 0

cite


Abstract

Medicinsko obrazovanje danas se mijenja i korištenje Virtual  Reality u obrazovanju medicinskih sestara/tehničara sve je češće. Stoga, važno je utvrditi jesu li edukacije putem simulacija virtualne stvarnosti jednake ili bolje, nego uobičajeni, klasični programi edukacije. Istraživanja pokazuju da korištenje Virtual Realty u obrazovanju medicinskih sestara/tehničara omogućuje ponavljajuću, praktičnu edukaciju za razvoj kognitivnih sposobnosti i ovladavanje vještinama koje se obično definiraju kao mjera sudionikovog razumijevanja koncepata i sposobnost da demonstrira postupak ili tehniku. U ovaj pregled opsega prema postavljenim kriterijima u konačnu analizu uključeno je 5 istraživanja koja podržavaju implementaciju Virtual Realty za poučavanje studenata sestrinstva radu u operacijskim salama. Preporuka je provesti dodatna istraživanja kako bi se utvrdila spremnost nastavnika i studenata za implementaciju Virtual Realty u visoko obrazovanje u sestrinstvu te dobrobiti takve edukacije na povećanje sestrinskih kompetencija.

Keywords

medicinska sestra,virtual reality,nurses,medicinski tehničar,virtualna stvarnost,education,operating room,edukacija,operacijska sala

Hrčak ID:

324950

URI

https://hrcak.srce.hr/324950

Publication date:

23.12.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 0 *