Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.17234/ZGB.33.3

Jezičnopolitički angažman nastavnika većinskog jezika kao preduvjet uspješne višejezičnosti u školi

Hans-Jürgen Krumm ; University of Vienna, Vienna, Austria


Full text: german pdf 213 Kb

page 53-69

downloads: 3

cite


Abstract

Obrazovni sustav je u mnogim zemljama obilježen proturječjem: s jedne strane vlada službena predodžba o jednojezičnoj školi kao pravilu i nastavi stranih jezika kao ekskluzivnoj ponudi, a s druge strane imamo višejezičnu životnu i školsku stvarnost uvjetovanu globalizacijom i migracijama. Nastavnički kadar znade s koliko različitih jezika njihovi učenici već raspolažu pri dolasku u školu te kako ova jezična iskustva konstruktivno koristiti u nastavi jezika. Rad se zalaže za angažman nastavnica i nastavnika njemačkoga jezika u školskoj jezičnoj politici, s ciljem etabliranja višejezične škole.

Keywords

višejezičnost, nastavnički kadar za njemački jezik; jezična politika odozgo; jezična politika odozdo; strukovne udruge; jezičnopolitičke aktivnosti

Hrčak ID:

325963

URI

https://hrcak.srce.hr/325963

Publication date:

31.12.2024.

Article data in other languages: german english french

Visits: 17 *