Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17234/ZGB.33.5

Istraživanje višejezičnoga identiteta hrvatskih adolescenata kombinacijom kvantitativne i kvalitativne metode

Ivana Franić orcid id orcid.org/0000-0003-2922-4094 ; University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, Croatia
Andrea-Beata Jelić orcid id orcid.org/0000-0002-2233-9174 ; University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, Croatia


Full text: english pdf 314 Kb

page 93-120

downloads: 3

cite


Abstract

Višejezični identitet možemo shvatiti kao eksplicitnu samoidentifikaciju učenika utemeljenu u svijesti o raspoloživome jezičnome repertoaru. Ova svijest se s vremenom razvija, predstavljajući sponu između prošlih i sadašnjih iskustava, te može biti osnovom budućih višejezičnih identiteta. U radu su predstavljeni rezultati kvantitativno-kvalitativnog istraživanja višejezičnog identiteta hrvatskih gimnazijalaca. Ukupna bilanca višejezičnog identiteta učenika je pozitivna, ali rezultati očituju određene kvalitativne razlike.

Keywords

višejezičnost; višejezični identitet; stavovi o višejezičnosti; jezične navike; buduće višejezično jastvo

Hrčak ID:

325969

URI

https://hrcak.srce.hr/325969

Publication date:

31.12.2024.

Article data in other languages: english german french

Visits: 13 *