Teaching History, Vol. 4 No. 1, 2025.
Professional paper
Projektni zadatak izrade povijesne kutije
Valentina Milohanić
orcid.org/0009-0005-8010-791X
; Osnovna škola Tar-Vabriga
Abstract
Projektni zadatak izrade povijesne kutije o Egiptu za učenike 5. razreda predstavlja primjer aktivnog i kreativnog učenja kojim se razvijaju proceduralno znanje, istraživačke, praktične i prezentacijske vještine. Učenici su izrađivali minijaturne predmete i kartice s pojmovima o egipatskoj civilizaciji te ih predstavljali u kratkim izlaganjima, čime su povezivali teorijska znanja s praktičnim radom. Projekt je ocijenjen kao zanimljiv i motivirajući, a istovremeno je omogućio međupredmetnu povezanost s likovnom i tehničkom kulturom te pridonio dubljem razumijevanju staroegipatske povijesti.
Keywords
povijesna kutija, aktivno učenje, proceduralno znanje, kreativnost, Egipat
Hrčak ID:
333106
URI
Publication date:
27.6.2025.
Visits: 163 *