Skip to the main content

Professional paper

Podcast u nastavi Povijesti

Miljenko Hajdarović ; Clionaut Akademija


Full text: croatian pdf 618 Kb

page 46-47

downloads: 54

cite


Abstract

Članak istražuje mogućnosti korištenja podcasta u nastavi povijesti kao oblika projektnog zadatka koji potiče kritičko mišljenje, istraživačke vještine i kreativno izražavanje učenika. Objašnjava se razvoj podcasta i njihova prednost nad tradicionalnim medijima, uz konkretne prijedloge za izradu školskih podcasta – od izbora teme do tehničke izvedbe i vrednovanja. Naglasak je na individualnom ili partnerskom radu, učenikovoj autonomiji te stvaranju sigurnog i poticajnog okruženja za izražavanje i refleksiju. Podcasti tako postaju alat za povezivanje povijesnih sadržaja s digitalnim kompetencijama i suvremenim interesima mladih.

Keywords

podcast, nastava povijesti, projektni zadatak, digitalne kompetencije, kreativnost

Hrčak ID:

333110

URI

https://hrcak.srce.hr/333110

Publication date:

27.6.2025.

Visits: 208 *