Teaching History, Vol. 4 No. 1, 2025.
Professional paper
Podcast u nastavi Povijesti
Miljenko Hajdarović
; Clionaut Akademija
Abstract
Članak istražuje mogućnosti korištenja podcasta u nastavi povijesti kao oblika projektnog zadatka koji potiče kritičko mišljenje, istraživačke vještine i kreativno izražavanje učenika. Objašnjava se razvoj podcasta i njihova prednost nad tradicionalnim medijima, uz konkretne prijedloge za izradu školskih podcasta – od izbora teme do tehničke izvedbe i vrednovanja. Naglasak je na individualnom ili partnerskom radu, učenikovoj autonomiji te stvaranju sigurnog i poticajnog okruženja za izražavanje i refleksiju. Podcasti tako postaju alat za povezivanje povijesnih sadržaja s digitalnim kompetencijama i suvremenim interesima mladih.
Keywords
podcast, nastava povijesti, projektni zadatak, digitalne kompetencije, kreativnost
Hrčak ID:
333110
URI
Publication date:
27.6.2025.
Visits: 208 *