Skip to the main content

Review article

Primjena učenja na problemima u visokom obrazovanju: studentske radionice na Građevinskom fakultetu u Osijeku

Sanja Lončar-Vicković orcid id orcid.org/0000-0003-4195-6650 ; Faculty of Civil Engineering in Osijek, University J. J. Strossmayer in Osijek, Crkvena 21, 31000 Osijek, Croatia
Zlata Dolaček-Alduk orcid id orcid.org/0000-0003-4581-6559 ; Faculty of Civil Engineering in Osijek, University J. J. Strossmayer in Osijek, Crkvena 21, 31000 Osijek, Croatia
Dina Stober orcid id orcid.org/0000-0003-4312-3775 ; Faculty of Civil Engineering in Osijek, University J. J. Strossmayer in Osijek, Crkvena 21, 31000 Osijek, Croatia


Full text: english pdf 8.514 Kb

page 35-40

downloads: 773

cite


Abstract

Interdisciplinarna studentska radionica "Gdje je pruga?" pokušaj je oblikovanja održivog, ekološkog i troškovno prihvatljivog rješenja sanacije napuštenog željezničkog pravca u Baranji, istočna Slavonija. U radionici su integrirani različiti arhitektonski i organizacijski aspekti procesa gradnje kao rezultati suradnje dvadeset studenata četvrte, završne, godine studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu u Osijeku i grupe nastavnika obveznih predmeta studija: Arhitektonske građevine, Organizacija građenja i Zidane konstrukcije. Radionica je osmišljena s ciljem implementacije promjena u visokom obrazovanju posljednjih godina zajedno s drugim suvremenim postignućima u nastavi na sveučilišnoj razini u obrazovanje građevinskih inženjera. Osim toga, radionica je imala za cilj promovirati ideju veze između kulturnog i arhitektonskog naslijeđa te uključiti studentsku populaciju u regionalne razvojne silnice.

Keywords

ishodi učenja; problemsko učenje; studentska radionica; terenski rad

Hrčak ID:

31411

URI

https://hrcak.srce.hr/31411

Publication date:

31.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.388 *