Skip to the main content

Review article

Novinari na radijskim postajama

Marina Mučalo ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 97 Kb

page 222-234

downloads: 1.457

cite


Abstract

Privatizacija elektroničkih medija u Republici Hrvatskoj, a osobito radija, donijela je brojne promjene u programskim sadržajima. Izlazak na tržište mnoge je radijske programe pretvorio u “robu široke potrošnje” koja sve više treba vješte trgovce, a sve manje novinare. Opstanak na tržištu isključivo je uvjetovan zaradom od komercijalnih (pro-midžbenih) sadržaja, a takvim tipovima programa nisu potrebni novinari. Hoće li komercijalne radijske postaje uskoro uopće trebati novinare ili samo dobre zabavljače? Tko uopće radi na radijskim postajama i tko su glavni urednici? Hoće li radijski djelatnici uskoro postati pravi tehnološki višak? Istraživanje o toj temi provedeno je 1997. godine na 80 lokalnih radijskih postaja u Republici Hrvatskoj.

Keywords

Hrčak ID:

33461

URI

https://hrcak.srce.hr/33461

Publication date:

3.6.1998.

Article data in other languages: english

Visits: 2.908 *