News
Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja
Full text: croatian pdf 197 Kb
page 211-212
downloads: 325
cite
APA 6th Edition
(2007). Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja. MediAnali, 1 (1), 211-212. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/41365
MLA 8th Edition
"Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja." MediAnali, vol. 1, no. 1, 2007, pp. 211-212. https://hrcak.srce.hr/index.php/41365. Accessed 28 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
"Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja." MediAnali 1, no. 1 (2007): 211-212. https://hrcak.srce.hr/index.php/41365
Harvard
(2007). 'Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja', MediAnali, 1(1), pp. 211-212. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/41365 (Accessed 28 November 2024)
Vancouver
Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja. MediAnali [Internet]. 2007 [cited 2024 November 28];1(1):211-212. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/41365
IEEE
"Uloga odnosa s javnostima u kreiranju javnog mišljenja", MediAnali, vol.1, no. 1, pp. 211-212, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/41365. [Accessed: 28 November 2024]
Abstract
Treći međunarodni znanstveni skup Dubrovački medijski dani
Keywords
Hrčak ID:
41365
URI
https://hrcak.srce.hr/41365
Publication date:
1.3.2007.
Visits: 941
*