News
Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja
Full text: croatian pdf 106 Kb
page 223-224
downloads: 436
cite
APA 6th Edition
(2007). Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja. MediAnali, 1 (2), 223-224. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/index.php/41606
MLA 8th Edition
"Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja." MediAnali, vol. 1, no. 2, 2007, pp. 223-224. https://hrcak.srce.hr/index.php/41606. Accessed 27 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
"Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja." MediAnali 1, no. 2 (2007): 223-224. https://hrcak.srce.hr/index.php/41606
Harvard
(2007). 'Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja', MediAnali, 1(2), pp. 223-224. Available at: https://hrcak.srce.hr/index.php/41606 (Accessed 27 December 2024)
Vancouver
Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja. MediAnali [Internet]. 2007 [cited 2024 December 27];1(2):223-224. Available from: https://hrcak.srce.hr/index.php/41606
IEEE
"Utjecaj odnosa s javnostima na kreiranje javnog mnijenja", MediAnali, vol.1, no. 2, pp. 223-224, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/index.php/41606. [Accessed: 27 December 2024]
Abstract
Keywords
Dubrovnik; medijski dani
Hrčak ID:
41606
URI
https://hrcak.srce.hr/41606
Publication date:
4.11.2007.
Visits: 1.141
*