Review article
Vjerodostojnost medijskih objava
Najil Kurtić
Abstract
Mediji su općenito nepovjerljivi prema PR zvanju, pa tako i prema
medijskim objavama. Sve što dolazi PR kanalima za novinare i urednike
etički je i istinosno upitno, samim time što je vođeno organizacijskom
namjerom da se pozicionira na tržištu imidž-kapitala. Tek strateškom
rekonceptualizacijom tipa organizacijske strukture i organizacijske kulture
rekonceptualizirat će se i njezin položaj u okruženju, koji podrazumijeva
zamjenu uloge natjecatelja za ograničene resurse u ulogu partnera
(kooperanta) s okruženjem. Participativna organizacijska kultura vodi
prema izgradnji odnosa općenitog povjerenja između organizacije i
organizacijskih javnosti u kojoj spinerstvo ima sve manje mjesta. Na
komunikacijskoj razini to znači razvijanje dvosmjernih simetričnih
komunikacija, s velikom mogućnošću metakomunikacije o svim aspektima
komunikacije, pa i o vjerodostojnosti pojedinih sadržaja koji su više u
funkciji pronalaska zajedničkog „sadržitelja“ različitih interesa i pogleda na
zajedničku stvarnost, a manje u obavezi da podupiru pozitivnu priču o
organizaciji.
Keywords
vjerodostojnost; medijske objave; paradigme komuniciranja; framing; supsidijarne informacije; participativna organizacijska kultura
Hrčak ID:
42365
URI
Publication date:
4.2.2008.
Visits: 2.808 *