Skip to the main content

Review article

ENERGETSKE TVRTKE UNUTAR PROCESA LIBERALIZACIJE TRŽIŠTA ENERGIJE

Duško Radulović


Full text: english pdf 240 Kb

page 507-525

downloads: 972

cite


Abstract

Transformacija globalnog tržišta energije predstavlja izazov, ali i stvarnost za sve energetske tvrtke u svijetu. Ovaj članak analizira utjecaj liberalizacije tržišta energije na poslovne strategije energetskih tvrtki, a obuhvaća i odnose s kupcima. Analiza se zasniva na raznim znanstvenom radovima, gdje većinom prevladavaju autori koji istražuju proces liberalizacije energetike u Europi, sustav trgovanja emisijama stakleničkih plinova te marketinške aktivnosti energetskih tvrtki, uz poseban naglasak na liberalizaciju tržišta energije u Hrvatskoj. Dobiveni rezultati upućuju da proces liberalizacije energetike determinira kvalitetan odnos između energetskih tvrtki i njihovih kupaca. Sukladno tome, zaključak ovog rada predlaže energetskim tvrtkama da razviju snažniji odnos s kupcima kroz marketinške aktivnosti i efektivnu komunikaciju, kako bi si olakšale proces transformacije, ali i zadržale udio na tržištu energije.

Keywords

tržište energije; liberalizacija; transformacija; marketing; okoliš

Hrčak ID:

42621

URI

https://hrcak.srce.hr/42621

Publication date:

25.10.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.207 *