Skip to the main content

Professional paper

VREDNOVANJE I OCJENJIVANJE S POSEBNIM OSVRTOM NA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU INTEGRIRANE U REDOVINI SUSTAV ODGOJA I OBRAZOVANJA

Rosanna Biasiol-Babić ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Full text: croatian pdf 126 Kb

page 207-219

downloads: 9.127

cite


Abstract

U ovom radu autorica prvo općenito piše o vrednovanju i ocjenjivanju učenika osnovnih i srednjih škola, a zatim se osvrće na ocjenjivanje i vrednovanje učenika s teškoćama koji su integrirana u redovitu nastavu. Jedna od najvažnijih stvari je da se učenici i svi sudionici odgojno obrazovnog procesa pri praćenju, provjeravanju i ocje¬njivanju osjećaju sasvim opušteno i ugodno bez imalo neugodnosti, straha ili stresa. Nadalje bilo bi vrlo bitno pružiti mogućnost svim učenicima pojedinačno da se izraze na njima najprihvatljivijem načinu (pismeno, usmeno, gestovno, izradom prilagođenih testova, praktičnih uradaka, zadaća itd.). Treba isto tako osvijestiti bilo učitelja, profe¬sora, stručnog suradnika, i drugi sudionici da tijekom ispitivanja se objektivno, profe¬sionalno i korektno ponašaju.

Keywords

odgoj; obrazovanje; usvajanje znanja; ispitivanje; vrednovanje; ocjenjivanje; učenici osnovne i srednje škole; učenici s teškoćama u razvoju; nastavni proces; znanje; vještine; sposobnosti; rehabilitacija; integracija

Hrčak ID:

45774

URI

https://hrcak.srce.hr/45774

Publication date:

18.11.2009.

Article data in other languages: english italian

Visits: 12.795 *