Skip to the main content

Preliminary communication

Elementi organizacijske kulture koji vode do poslovne izvrsnosti

Zlatka Meško Štok ; Faculty of Management, University of Primorska, Koper, Slovenia
Mirko Markič orcid id orcid.org/0000-0002-5370-7355 ; Faculty of Management, University of Primorska, Koper, Slovenia
Andrej Bertoncelj ; Faculty of Management, University of Primorska, Koper, Slovenia
Maja Meško ; Faculty of Management, University of Primorska, Koper, Slovenia


Full text: english pdf 205 Kb

page 303-318

downloads: 12.027

cite


Abstract

Glavni cilj istraživanja bio je odrediti razvoj konceptualnog okvira, da bi se razumio utjecaj organizacijske kulture na poslovnu izvrsnost u srednjim i velikim slovenskim poduzećima. U našem istraživanju težište je stavljeno na važnost uloge komunikacijske strukture, međuljudskih odnosa, motivacije i stimulacije zaposlenika kao dio organizacijske kulture kod 825 menadžera u srednjim i velikim slovenskim poduzećima. Cilj je bio saznati da li ti elementi doprinose poslovnoj izvrsnosti poduzeća. Kvantitativno propitivanje podataka izvršeno je metodom analize varijante. Polazna pretpostavka podržana je značajnim razlikama, kao rezultatima istraživanja, u gore navedenim elementima i poslovnim izvrsnostima poduzeća. Moguće je zaključiti, da odgovarajuće komunikacijske strukture, međuljudski odnosi, motivacija i stimulacija, kao dio organizacijske kulture, pozitivno djeluju na poslovnu izvrsnost u poduzećima

Keywords

poduzeća; poslovna izvrsnost; organizacijska kultura; komunikacija; međuljudski odnosi; motivacija zaposlenika; stimulacija

Hrčak ID:

62362

URI

https://hrcak.srce.hr/62362

Publication date:

20.12.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 17.420 *