Preliminary communication
MODEL POVJERENJA U E-TRANSAKCIJE
Almir Peštek
Emina Resić
Maja Nožica
Abstract
Trend razvoja e-trgovine osim značajnih koristi kreira i dosta izazova u smislu razvoja povjerenja između kompanije i potrošača. Nedostatak povjerenja vodi ka neobavljanju e-transakcija. Cilj ovog rada jeste identifikacija i objašnjenje najvažnijih faktora modela koji utiču na povećanje povjerenja korisnika u e-transakcije. Osim analize dostupnih radova iz ove oblasti provedeno je i terensko istraživanje na uzorku od 512 ispitanika uz pomoć online ankete. Nalazi istraživanja potvrđuju da su osnovni faktori modela online povjerenja: upotrebljivost web stranice, privatnost, sigurnost, očekivane performanse proizvoda, lojalnost i elektronsko upravljanje odnosom s klijentima (e-CRM).
Keywords
e-transakcije; e-trgovina; povjerenje
Hrčak ID:
77590
URI
Publication date:
1.9.2011.
Visits: 3.131 *