Tehnički vjesnik, Vol. 23 No. 1, 2016.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140922220409
Gamifikacijski pristup s integriranom Scrumban metodologijom u poboljšanju razvoja softvera: turska analiza slučaja
Murat Yilmaz
orcid.org/0000-0002-2446-3224
; Cankaya University, Department of Computer Engineering Ankara, Turkey
Rory V. O’Connor
orcid.org/0000-0001-9253-0313
; School of Computing, Dublin City University, Glasnevin, Dublin 9, Ireland
Sažetak
Zadnjih je godina povećan interes za razvoj agilnih razvojnih metodologija spajanjem raznih agilnih tehnika. Prihvaćanje takvog balansirajućeg pristupa zahtijeva sistematsko prilagođavanje najboljih tehnika među agilnim metodologijama. U radu je predstavljena empirijska analiza slučaja za povezivanje hibridne Scrumban metodologije s integriranim pristupom gamifikacije, koji je proveden u okviru malog-srednjeg poduzeća (SME). Najprije smo odabranu grupu upoznali s mogućim upitima, korisnim za poboljšanje razvojnog procesa. Zatim smo jednom preglednom anketom istražili mišljenja osoblja poduzeća o promjenama u postupku. Dobili smo odgovore 30 zaposlenih na istom projektu u organizaciji koja se bavi razvojem softvera u centru za tehnološka istraživanja. Opisni statistički podaci dobiveni su odgovarajućim t-testovima upotrijebljenim kako bi se usporedio postupak integracije koji se sastoji od tri stadija: (i) početni, (ii) Scrumban stadij, (iii) Scrumban s integriranim Gamificacijskim stadijem. Preliminarni rezultati tog istraživanja podržavaju ideju da se niz elemenata igre može uključiti u hibridnu metodologiju razvoja softvera kako bi se povećala pojedinačna i organizacijska proizvodnost.
Ključne riječi
agilni razvoj softvera zasnovan na igri; gamifikacija; poboljšanje razvoja softvera; Scrumban
Hrčak ID:
153177
URI
Datum izdavanja:
19.2.2016.
Posjeta: 6.014 *