Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Mediji između korporativne i mesijanske kulturne politike

Fahira Fejzić-Čengić orcid id orcid.org/0000-0002-6915-5882 ; Fakultet političkih nauka, Sveučilište u Sarajevu


Puni tekst: engleski pdf 380 Kb

str. 2281-2289

preuzimanja: 312

citiraj


Sažetak

Jurgen Habermas podsjeća nas kako komunikacijski um egzistira u svoje dvije forme, dva oblika. Kao emancipatorski komunikacijski um i tad ostvaruje popravku svijeta i svijesti. No, on može egzistirati i kao forma svoje izopačenosti, kao dakle, pervertirani komunikacijski um koji porobljava i unižava svijet i svijest. Učestala medijatizacija uz pomoć medijskog spektakla u prostoru kulture, etike, estetike te religije uvećava ovu izopačenu dimenziju komunikacijskog uma našega doba.

Ključne riječi

mediji; komunikacijski um; kulturna politika

Hrčak ID:

220374

URI

https://hrcak.srce.hr/220374

Datum izdavanja:

23.5.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.317 *