Stručni rad
RECEPCIJA ANDERSENOVIH BAJKI I METODIČKA INTERPRETACIJA BAJKE RUŽNO PAČE U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE
Magdalena Delaš
; oš "Matija Gubec" Jarmina
Dragica Dragun
; Filozofski fakultet, Osijek, Lorenza Jagera 9
Sažetak
Bajka, prostor čudesnog i neobičnog, isprva se sluša, potom čita i uči. Prije nego su uključeni u školski sustav djeca znaju za Hansa Christiana Andersena i njegove bajke. U nižim razredima osnovne škole kao lektirno se djelo predlaže bajka Ružno pače. Rad donosi spoznaje o recepciji Andersenovih bajki, do kojih se došlo anketnim upitnikom, i metodički model interpretacije bajke Ružno pače u drugom razredu osnovne škole.
Ključne riječi
bajka; Hans Christian Andersen; Ružno pače
Hrčak ID:
20974
URI
Datum izdavanja:
10.12.2007.
Posjeta: 46.006 *