Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5513/JCEA01/23.1.3396
Korištenje Interneta kao kanala izravne prodaje za poljoprivredno – prehrambene proizvode – Empirijski nalazi prije i tijekom COVID-19 pandemije
Ana ČEHIĆ
orcid.org/0000-0002-2374-0795
; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Economics and Agricultural Development, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia
Tina ŠUGAR KORDA
; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Tourism, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia
Milan OPLANIĆ
; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Economics and Agricultural Development, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia
Kristina BRŠČIĆ
; Institute of Agriculture and Tourism/Department of Tourism, Karla Huguesa 8, Poreč, Croatia
Sažetak
Prodaja poljoprivredno – prehrambenih proizvoda putem Interneta postaje sve učestaliji oblik prodaje. Važnost Interneta kao kanala prodaje posebno je izražena tijekom pandemije COVID-19, koju je karakterizirala uporaba digitalnih tehnologija u svim sferama ljudskog života. U radu je prikazana analiza web aplikacije „Domaća web tržnica“ (DWT) kroz petogodišnje razdoblje. DWT je korištena od strane lokalnih proizvođača u Istarskoj županiji (Hrvatska) i online kupaca. Analize su provedene u nekoliko koraka koristeći pritom primarne i sekundarne izvore podataka. Primarni podaci su prikupljeni putem dva online anketna istraživanja na uzorku poljoprivrednika (N=89) i DWT korisnika (poljoprivrednika) (N=53) i analizirani x2 testom i T-testom. Sekundarni podaci većinom su prikupljeni iz administracije DWT i ostalih dostupnih izvora.
Ključne riječi
Istarska županija; Hrvatska; lokalni poljoprivredni – proizvodi; izravna prodaja; Internet; COVID-19 pandemija
Hrčak ID:
274246
URI
Datum izdavanja:
23.3.2022.
Posjeta: 1.201 *