Stručni rad
POTEŠKOĆE U NASTAVI SVIRANJA NA UČITELJSKOM STUDIJU
Lidija Šenk
; Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Gordana Ercegovac Jagnjić
; Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U višegodišnjem radu sa studentima koji se pripremaju za zvanje učitelja, nailazimo na cijeli niz poteškoća u realizaciji nastave kolegija Sviranje. Zašto učitelj treba pjevati, svladati vještinu sviranja, znati čitati notne znakove? Zašto razredbenim postupkom nisu provjerene glazbene sposobnosti ako o njima ovisi uspješnost studiranja? Zašto glazbeni sadržaji iziskuju toliko mnogo vremena potrebnoga za njihovo usvajanje i uvježbavanje? Ovo su samo neka od pitanja studenata na početku studija, a tijesno su povezana sa njihovim
glazbenim predznanjem, kao i stavovima o mjestu i važnosti glazbene kulture kako u odgojno-obrazovnoj strukturi osnovne škole, tako i životu suvremenoga čovjeka. Kako bismo pojasnile probleme i poteškoće na koje nailaze studenti i nastavnici u zajedničkom radu tijekom glazbene naobrazbe na učiteljskom studiju, pokušale smo se osvrnuti na one najizraženije i "najvažnije".
Ključne riječi
Hrčak ID:
25512
URI
Datum izdavanja:
6.12.2004.
Posjeta: 4.683 *