Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Grad Rijeka u “potrazi“ za novim imidžem: Marketing gradova s ciljem stvaranja konkurentne urbane sredine

Lana Slavuj orcid id orcid.org/0000-0002-9440-5679 ; Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek, Marulićev trg 19/II, 10 000 Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 486 Kb

str. 29-38

preuzimanja: 108

citiraj


Sažetak

Danas u svijetu postoje različiti brandovi, pa tako govorimo o brandu automobila, odjeće, cipela ili prehrambenih proizvoda. Međutim, mogu li brandovi biti i neki prostori, konkretnije gradovi?
Iako gradovi nisu proizvodi poput ovih prije navedenih ipak se u posljednje vrijeme sve više radi
na stvaranju njihove prepoznatljivosti. Specifičan i pozitivan imidž pomaže gradovima da se bolje istaknu između ostalih koji nude slične mogućnosti. Povijesno-geografske značajke, kulturna baština, festivali i cjelokupna atmosfera koju posjeduje određeni prostor, temelji su za posebnu priču koja bi nas (posjetitelje, poduzetnike ili buduće stanovnike) trebala uvjeriti da između mnogih drugih, odaberemo baš taj grad. U tu svrhu razvijene su različite marketinške strategije.

Ključne riječi

Grad Rijeka; gradovi; brendovi; marketing

Hrčak ID:

315082

URI

https://hrcak.srce.hr/315082

Datum izdavanja:

18.12.2009.

Posjeta: 330 *