Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UKLJUČIVANJe I OSNAŽIVANJE KORISNIKA TIJEKOM TERENSKE PRAKSE STUDENATA SOCIJALNOG RADA

Kristina Urbanc ; Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marijana Kletečki Radović ; Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Eva Anđela Delale ; Pravni fakultet, Studijski centar socijalnog rada, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 229 Kb

str. 395-423

preuzimanja: 1.996

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 243 Kb

str. 425-456

preuzimanja: 859

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani rezultati evaluacijskog istraživanja terenske prakse studenata druge godine Studijskog centra scoijalnog rada iz perspektive korisnika, provedenog 2005. godine. Svrha ovog evaluacijskog istraživanja bila je dobiti uvid u doživljaj programa studentske terenske prakse iz perspektive korisnika te uključivanjem korisnika u proces vrednovanja programa otvoriti dodatne mogućnosti sustvaranja programa. Cilj istraživanja bio je dobiti odgovor na pitanje kako korisnici-iskustveni eksperti doživljavaju program studentske prakse. Specifično, cilj je bio dobiti uvid u motivaciju korisnika za sudjelovanje u programu, njihov doživljaj sadržaja i tijeka prakse te njihove preporuke za poboljšanje programa.
Rezultati istraživanja govore o načinu na koji korisnici percipiraju svoju ulogu u obrazovanju socijalnih radnika, ali također i o tome da su korisnici »već uključeni«, naime, da su to oduvijek bili, budući da predstavljaju najrelevantniji izvor podataka o sebi i svojim potrebama. Dobiveni rezultati obvezujući su za nastavnike, s obzirom na to da pravo korisnika na uključivanje znači pravo na ravnopravnu poziciju pregovaranja, dogovaranja i interveniranja te ravnopravnu mogućnost sagledavanja iz vlastite perspektive. U tom smislu autori navode smjernice temeljene na rezultatima istraživanja kojima su se rukovodili u daljnjem sustvaranju programa terenske prakse i obrazovanja socijalnih radnika uopće.

Ključne riječi

korisnička evaluacija; terenska praksa; studenti socijalnog rada; korisnici kao iskustveni eksperti

Hrčak ID:

46359

URI

https://hrcak.srce.hr/46359

Datum izdavanja:

20.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.349 *