Izvorni znanstveni članak
Rano usvajanje drugog jezika u formalnoj sredini - razvoj učenikovih stavova
Jelena Mihaljević Djigunović
orcid.org/0000-0002-9430-7526
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Stela Letica Krevelj
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Članak se bavi razvojem stavova kod hrvatskih učenika engleskog kao stranog jezika
u ranoj dobi. Opisuje se longitudinalno istraživanje provedeno u sklopu međunarodnog
projekta Early Language Learning in Europe. Analiziraju se i interpretiraju podaci prikupljeni
trogodišnjim praćenjem razvoja učenikovih stavova prema učenju, poučavanju i uporabi
engleskog jezika te razvoja jezičnog samopouzdanja. Dobiveni rezultati upozoravaju na
dinamične promjene svih promatranih varijabli.
Ključne riječi
rano učenje drugog jezika; stavovi; jezično samopouzdanje
Hrčak ID:
61572
URI
Datum izdavanja:
15.4.2010.
Posjeta: 9.292 *