Didaktika povijesti nedavnih nasilnih sukoba i njihova prezentacija na primjeru nekoliko kurikuluma povijesti s osvrtom na hrvatski slučaj

Autor(i)

DOI:

https://doi.org/10.22586/csp.v53i2.13878

Ključne riječi:

nasilni sukob; kurikulum povijesti; poučavanje povijesti; kontroverzne i osjetljive teme

Sažetak

U radu se analiziraju istraživanja kurikuluma na primjeru nekoliko zemalja koje su u bliskoj prošlosti prošle iznimno traumatične nasilne sukobe poput rata, genocida ili građanskoga rata. Naglasak je na nasilnim sukobima iz bliže prošlosti. U skladu s takvom analizom otvoreno je i pitanje gdje u odnosu na druge stoji hrvatski kurikulum povijesti iz 2019. godine.

##submission.downloads##

Objavljeno

2021-07-15

Kako citirati

Švigir, D. (2021). Didaktika povijesti nedavnih nasilnih sukoba i njihova prezentacija na primjeru nekoliko kurikuluma povijesti s osvrtom na hrvatski slučaj. Časopis Za Suvremenu Povijest, 53(2). https://doi.org/10.22586/csp.v53i2.13878